11 Mart 2008 Salı

derya baykal örgüleri


Derya baykal, Deryalı Günler" programında sizlerin de rahatca yapabileceğiniz pratik projeler,maillerinizle, smsleriniz ile renklenen yayın akışı,sağlık, güzellik, yaşam, örgü modelleri ve dantel , sanat ile ilgili sürpriz konuklarla renkleniyor....
Derya BAYKAL Hafta içi her gün saat: 13:30 da Show tv de...



Derya baykal örgü modelleri'den seçilmiş bazı örnekler

Örgü süs kaktüs

derya baykal örgü patik modelleri ve örülüşü

derya baykal'dan ayakkabı tozluğu

derya baykal küçük çanta modeli yapılışı

Derya Baykal Menüsü

Derya Baykal Beresi

Derya baykal batikli yeşil önlük


Mavi ağaçlı pike yapımı

Yıldız motifli bolero yapımı


Kedili pijamadanlık tarifi

Derya baykal kollu bolero örneği

Derya baykal çanta yapımı


Zuhal olcay şal örneği

Derya baykal örgü modelleri

Derya baykal paspas modelleri

derya baykal örgü bere modelleri

derya baykal örgü çorap yapımı

Derya baykal örgü patik modelleri

derya baykal atkı modelleri

Derya baykal örgü yastık kılıfı


diğer derya baykal örgüleri
Facebook'ta Paylaş

57 yorum:

  1. derya abla ben meral programınızı ok begeniyorum ve severek hiç kaçırmadan izliyorum.keşke programiniz biraz daha uzun olsa kizm tugçe sizi çok seviyor ona ekrandan öpücük yollarmisinz.şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. DERYA ABLA YAPTIKLARINA HAYRANIM TEK KELİMEYLE MÜTHİŞSİN SENİN KADAR BECERİKLİ BİRİ OLAMAZ BU DÜNYADA... BENDE ÖPÜCÜK İSTİYORUM İKİZ KARDEŞİM VE BANA YOLLARSAN SEVİNİRİM...

    YanıtlaSil
  3. derya ablammm ben ayşe gülay doğan size iyi geceler dilemeye geldimmm programınızda kendinizde taktire şayansınız süper bir insansınız sizi çok seviyorum saygılarımla harika haftasonu geçirmeniz dileğimle sevgilerrrrrr

    YanıtlaSil
  4. merhaba derya abla ben kayserıden tugba.programlarını hergun ızlıyorum.tıg orgusunu bılıyordum ama sıs orgusunu yapmayı bılmıyordum sayende ogrendım.bır de ıgne oyasını bılmıyorum bır gun onada yer ayırırsanız cok sevınırım.bırde romatızma hastalıgı ıle bılgı almak ıstıyorum.dort yasında oglum var ona uygun kazak modellerı ogrenmek ıstıyorum.sımdıden cooook tesekur edrım.ıyıkı boyle program yapıyorsun..

    YanıtlaSil
  5. derya baykal abla deryalı günler programını sakın bitirme, senin sayende bir sürü örgü modelleri öğrendim. programını zevkle izliyoruz yeni örgü ve dantel modellerini dört gözle bekliyoruz.

    İstanbuldan aslı

    YanıtlaSil
  6. derya baykal abla programın bir harika verdiğin örgü örnekleride süper. programda afyonda bulunan aileme selam gönderirsen sevinirim.
    Leyla / istanbul


    bu arada dantel siteniz çok güzel başarılar.

    YanıtlaSil
  7. merhaba derya abla sizi ve proğramınızı severek izliyorum.örgü yapmayı çok seviyorum,internette açıklamalar için üyelik adresinizi istiyorum.sizi kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
  8. bu kadar farklı ürünleri tasarlayıp sunmak gerçekten zeka ve özveri işi ben şu anda doğum iznindeyim hemşireyim hergün sizi izliyorum enerjinize hayranım sizi seviyorum ve çoookk öpüyorum.

    YanıtlaSil
  9. sibel derya ablacım sizi çok severek benıyle seyredıyoyorum çok başarılısınız annelıkte olsun işte olsun elınızı atınız her işte başarılısın kutlarım çok zorluklar atlatmış üzücü olaylar yaşamışsın üzüldüm senınle ilgili bilgi lerı okuyunca orda herkes çok basarılı adaşıma selam geçmışolsun dıyorum çok hamaratlı allah tümdileklrınızı kabul etsın evlatlarınızı sıze başlasın çok guzel bırkadınsınız negiysenız yakışıyor kılopatragıbısınız abartmıyorum inanın allaha emanet olun konuklarınız şahane usta oyuncu sanatçılar şansınız bol olsun bol saglıklı uzun ömurlu neşelı aynen devam mutlu huzurlu yıllar sızınle olsun sevdıklerınızle geçırecenız seneler dılerım urlu gelsın işalah

    YanıtlaSil
  10. derya hnm nakonun markalarını biz topladık ama nereye yollıycamızı bilmiyoruz bize bilgi verirmisiniz acaba programınızda lütfen gercekten nereye yollıycamızı bilimiyoruz. nettede göstermiyo yada biz bulamıyoruz.bize yardımcı olurmusunuz .sizi çok seven izmitli fatma.o güzel yanaklarınızdan öpüyorum.

    YanıtlaSil
  11. merhaba ben 13 yaşımdayım ve sizi çok sevıyorum çok güzel şeyler yapıyorsunuz ve sizi çok beğeniyorum dilan 6-D herkese selamlar

    YanıtlaSil
  12. meraba çok güzel bir program harikasınızhayatımıza hoş geldiniz

    YanıtlaSil
  13. derya abla ben izmirden özlem seni çok seviyorum çok sıcak çok cana yakınnsın sanki içimizde biri gibi.proğramında çok ama çok güzel sizi tebrik ediyorum.umarım sizi uzun yıllar tv ekranlarında görürüz.başarılar .bu arada ablanızada bayılıyorum bence öyle bir insana herkezin hayatında ihtiyacı var.yasam pınarı gibi sizleri öpüyorm.

    YanıtlaSil
  14. merhaba derya hanım sizi cooooooooooookkkkkkkkkkkkkkk seviyorum

    YanıtlaSil
  15. merhaba derya hanım ben ankaradan yazıyorum, programınızı severek ve büyük bir merekla izliyorum 4 metreden kazak yapmıştınız bende 4 metre ördüm fakat şimdi birtürlü dikmesini yapamıyorum tekrar yayınlarsanız sevirim (lütfen yayınlayın 4 metre ördüğüm boşa gitmesin) internettende baktım ama bulamadım programınızda başarılar dilerim...

    YanıtlaSil
  16. meraba ben aslı size bu yazıyı hataydan yazıyorum programınızı begenerek izliyoruz ve çok basarılı buluyoruz sizden ricam 23 ocak tarihinde yayınlanan kleopatra desenli şalı annem çok begendi rica etsem onu anneme hediye etmeniz mümkün müdür?eger gönderirseniz bizi çok mutlu edersiniz şimdiden tesekküe ederim ve basarılarınızın devamını dilerim. cumhuriyet mah.143.sok no.19 iskenderun\hatay hadice evcil

    YanıtlaSil
  17. derya baykal abla örgü modellerini çok beğeniyorum gerçekten bize çok yardımcı oluyorsun buradan sana çok çok teşekkürlerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  18. derya abla ben feyzanur 12 yaşındayım programı severek izliyorum bugün yaptığınız şıptırık bereyi istiyorum

    YanıtlaSil
  19. derya abla ben istanbuldan seda sizi severek izliyorum. ben 2 aylık hamileyim sizden bebeğime bebek battaniyesi istiyorum.sizi cok seviyorum şimdiden tesekkürler. sevgiler

    YanıtlaSil
  20. derya abla seni seni çokkkkkk seviyorummmm

    YanıtlaSil
  21. merhaba derya abla gerçekten çok süper bi insansın seni çok seviyorum
    iskenderundan zeyno

    YanıtlaSil
  22. derya abla programın çok güzel
    iyiki varsın
    iskenderundan zeyno

    YanıtlaSil
  23. merhaba derya hanım ben 45 yaşında bir ev hanımıyım kızıma çeyiz yapmak istiyorum dantel sitenizdeki bütün modellerin açıklamalı şemasını istiyorum.modelleriniz çok güzel çok beğeniyorum.
    seni çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  24. merhaba derya abla ben ilk defa yazıyorum fırsat buldukça izliyorum sızı programınız bı harıka basarılarınızın devamı dılerım sız çok süper bır ekipsınız ben gülşen sinoptan kucak dolusu selamlar

    YanıtlaSil
  25. paylasim icin tesk

    YanıtlaSil
  26. derya baykal abla örgü modellerine bayılıyorum.
    programına konuk olmak istiyorum lütfeen

    YanıtlaSil
  27. mrb derya abla ben istanbuldan özlem ya yaptığınız herşey muhteşem ama hani bende o yetenek sizi büyük bi beğeniyle izliyoruz anlamadığımız yerler oluyor örneklerde daha açık yazarsanız modelleri memnun oluruz sizi öpüyorum by

    YanıtlaSil
  28. derya baykal abla örgü örneklerine bayılıyorum. nereden buluyorsun bunları çok merak ediyorum :)
    ve bu işi çok iyi biliyorsun hergün programını izliyorum hafta sonları ise pazartesi gününü iple çekiyorum. deryalı günler programında antalyadeki teyzeme , almanyadaki halama , kıbrıstaki yeğenime selamler gönderiyorum. söylersen sevinirim;)

    YanıtlaSil
  29. derya abla bn berna senın yaptıgın guzel seyler wrya bana gonderırmısın lutfen daha 13 yasındayım eger gonderırıse n uccretını werırım cnku ck sewıyorum modelleı senıde sewıyorum yag cekmıyorum yanı gondersın dıye kendıne ıyı bk bol sanslarrrrrrrrrrrr ew numaramızı araaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  30. ııı kayserıdekı berna ve sema edogan kuznmlere slm soylersen sewınırım cnm

    YanıtlaSil
  31. derya abla sen birşeyler gönderirken ücret istiyormusun

    YanıtlaSil
  32. derya hanım ben nuran çalışkan sibelin yaptıgı sandıgı istiyorum gönderirsen sevinirim şimdiye kadar hiç kimseden hediyee almadım bu ilk olsun adresim firuzköy mah. ali gülmez cad. ahren sok. 17/3 sizi çok seviyorum fanatik ileyicin

    YanıtlaSil
  33. derya hanım ben fanatik izleyiciniz nuran çalışkan sibelin yaptıgı sandıgı istiyorum gönderirseniz çok sevinirim firuzköy mah. ali gülmez cadd. ahren sok 17/3

    YanıtlaSil
  34. derya baykal abla birşey gönderirken ücret isteyeceğini sanmıyorum. örgü dantel çetesi çıktı sanırım ortaya :)

    YanıtlaSil
  35. hayatımda grdüğüm en sacma örgü modelleri derya baykalda mevcut

    YanıtlaSil
  36. derys hsnım dızı severek ızlıyoruz wallaha bravo yanıo ellerınıze sağlık

    YanıtlaSil
  37. derya abla merhaba yaptıklarınızı çok beğeniyorum.iyiki varsınız elinize sağlık.ben makina istiyorum

    YanıtlaSil
  38. benim adım nisanur makina istemiştim.ne olur abla çok ihtiyacım var.istanbuldayım.

    YanıtlaSil
  39. merhaba derya baykal abla, programına aramı verdin yoksa başka kanalımı transfer oldun? örgü modelleri ve dantellerinden mahrum kalıyoruz :(

    YanıtlaSil
  40. DERYA ABLA BEN SİZİN SİTENİZİN ADINI UNUTTUM ONU BİR TEKRARLARMISINIZ BİRDE BEN BEREKET CÜZDANI İSTİYORUM ADRES: SOĞUKKUYU MAH. FIRAT CAD. ÇAM APT NO 25 KAT 2

    YanıtlaSil
  41. yeni örgü modelleri ile ekranlara ne zaman döneceksin derya baykal abla? seni çok özledik tatilini kısa kesip programa başlarsan çok sevineceğiz ;)

    YanıtlaSil
  42. derya abla yaptıkların çok güzel uygulamalı olarak gösteririsen sevinirim

    YanıtlaSil
  43. SEVGİLİ DERYA ABLACIM ÇOK GÜZEL ÖRNEKLER VAR AMA ACIKLAMALI DEGİL KAÇ İLMEKLE VE NASIL YAPILIYOR DİYE VE YELEK MODELLERİ VERİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM SAYGILAR

    YanıtlaSil
  44. derya hanım benim yorumum size hiç örgü yapmıyorsunuz artık saçma sapan şeyler gösteriyorsunuz biraz civıttınız programı.

    YanıtlaSil
  45. derya baykal abla örgü modellerine laf yok ama birazda pratik bilgiler versen çok memnun olurum.

    YanıtlaSil
  46. programın ve sen çok güzelsin derya baykal abla zevkle ailecek izliyoruz. örgülerin ve dantel modelleri birbirinden özel...

    YanıtlaSil
  47. sevgili Derya Baykal,
    programını ilgi ve dikketle takip ediyorum.bir çok objeyi nasıl değerlendirebiliriz bunları görüyoruz.ben bursada bir ilköğretim okulunda okul aile birliği başkanlığı yapıyorum.ve nisan ayının 11 de kermesimiz var.bu bağlamda manevi desteğini istesem acaba bu desteği bize verirmisin.başarılar dileğimle...

    SERPİL KOCA(BURSA MEHMET AKİF ERSOY İLKÖĞRETİM OKULU/OKUL AİLE BİRLİĞİ BAŞKANI.)

    YanıtlaSil
  48. derya ablacım merhabalar yaptıklarınızı çok beğeniyorum fakat sizden bir ricam olucak fular yapımlarınada yer verirseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
  49. derya hanım neden arielin reklamını yapıyorsunuz

    YanıtlaSil
  50. bence çoooook güzel ikizlere sizi hiiç sevmiyorum

    YanıtlaSil
  51. derya abla seni çoooook seviyorum ama okula gittiğim için fazla bakamıyorum ama sizi çooook seviyorum

    YanıtlaSil
  52. salam.men azerbaycanliyam.aranizda hem yerli olan varsa mene toxunus qaydalarini azeri dilinde yaza biler?cox xahis edirem.

    YanıtlaSil
  53. DERYA ABLA BEN EZGİ.13 YAŞINDAYIM.SENİ ÇOK SEVİYIRUM.VE PROGRAMINI KAÇIRMADAN İZLİYORUM.BENCE SEN DÜNYANIN EN BECERİKLİ,EN YARATICI KADINISIN.YAPTIĞIN ŞAPKAYI BANA GÖNDERİRSEN VE ÖPÜCÜK YOLLARSAN ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKK SEVİNİRİM

    YanıtlaSil
  54. mrhb derya abla ben kocaelinden neşe sizi hergün severek izliyorum sizde olmasanız tek eylencem sizsiniz size çok teşekkür ederim başarılarınızın devamı temennilerimle neşe eşki

    YanıtlaSil
  55. derya abla proğramınız çok güzel sizden güzel bi şal istiyorum gönderirseniz sevinirim sizi kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
  56. derya abla proğramınız çok güzel sizden güzel bi şal istiyorum gönderirseniz sevinirim sizi kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
  57. yazlık yekek modeli istiyorum derya abla ince ve şık sizi seviyorum

    YanıtlaSil

Yazıyı beğendiyseniz lütfen yorum yapın.