15 Haziran 2008 Pazar

koyu pembe bolero modeli



Nako Pırlanta ve 4 numara şişle ördüm. Modelini Kartopu dergisinden aldım. Önünde 2 saç örgüsü var. Başka da biçimi yok.

Arka için kendinize göre ilmek atıyorsunuz. 10 cm. kadar ördükten sonra kol kesiyorsunuz. Sonra da normal biçimde örüp tamamlıyorsunuz.

Önler için arkanın omuz bölümünde kalan ilmek + kol kesiminde kesilen ilmekler kadar ilmek atıp örüyorsunuz. Önler bitince omuzlardan arka ile birleştiriliyor. Yaka için ilmek çıkartılıp 15 cm kadar lastik örülüyor. Sonra da önler için ilmek çıkartılıp lastikler örülüyor. En son da kolların lastikleri örülüyor.
Modelde daha kalın iple ve daha az ilmekle örülmüştü. Benim ipim ince olduğu için ben biraz fazla ilmekle yaptım. O yüzden önde 2 saç örgüsü oldu.
şimdiden iyi örgülü günlerFacebook'ta Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazıyı beğendiyseniz lütfen yorum yapın.